Detta är vad som händer när Matilda har tråkigt

Månadens favorit dricka: cola zero, orka att jag blir beroende så fort.


Månadens sämsta film: no fucking clue, har somnat till alla.

Månadens bästa köp: mina nya jeans. heart.   

Månadens sämsta köp: äcklig sallad från Ica. aldrig mer.

Månadens irritation: folk som kör 80 km i timmen på motorväg. 

Månadens längtar efter: helsingborgsfestivalen. malta.

Månadens snällaste: eftersom jag kom hem från jobbet en dag och överraskade min pojkvän med att jag skulle bjuda honom på en resa till Malta så får jag nog säga mig själv där.

Dina framtidsplaner: plugga, jobba, resa, skaffa familj och vara jävligt snygg som 40.

Dina största rädslor: ångest, tankar, panik, träsket. att förlora någon jag älskar.

Något som får dig att skratta: random humor och korkade människor som agerar kaxmopp.

Något som får dig att gråta: inte mycket längre. men, dåliga dagar och fina filmer.

Något du blir arg över: att jag aldrig vinner en miljon på triss samt tanken på att jag tappade min iphone fyra gånger imorse, fattar ni? quatre hemska gånger.

Din skolgång var: upp och ner.

Nämn något som gjorde dig glad igår: ebbas skratt.

Vad gjorde du klockan 08.00 imorse: låg med datorn på magen och matade mig själv med frukost (ja, i sängen)

Månadens skratt: linus skratt när han försöker leka utvecklingsstörd.

De godaste glassmakerna: choklad, vanilj och jordgubb. (ja emelie, jag vet att du skakar på huvudet)

Vad har du druckit idag: är det relevant? vatten och cola zero. 

Hur många kuddar har du i sängen: 6. 

Är du kittlig: nej............ jo.

En insekt du skulle vilja utrota: alla.

Dagens frisyr: en slaffs toffs. hett äre.

Dagens vill ha: hade ju inte bangat ett jetplan. mest för kul liksom.

Dagens fundering: undrar om kunden som åt av våra gamla visningskakor tyckte att det var gott.

Dagens tråkigaste: kunden som inte var villig att säga ett enda ord idag, alternativt ge ifrån sig ett litet leende. 

Tycker du att du är attraktiv: ja. kortaste svaret i världshistorien, ser ju konstigt ut, ursäkta mig: jaaaaa.

Dricker du? har aldrig rört en droppe alkohol om man bortser från vinet på nattvarden ;Ppp;P;P:P

Vad gör dig glad just nu: mina vänner, solen och ett mongo till pojkvän.  

Vilket schampo använder du: nej, nu får du ge dig.

Gillar du karuseller: nej. livrädd. gillar liseberg med hela hjärtgropen men vågar inte åka något, fast, jag vågar gå gasten. det gör inte emelie. 1-0 till matilda.

Håkan Hellström eller The Ark? det är inte ens en fråga.

Är du glad? ibland.

Kan du sjunga: haha.. mm.

Spaghetti eller makaroner? spagge <3

Humör just nu: jobbat i lite mer än 10 timmar, hallåeh. sleten. inte sliten. sleten. med den bonnigaste rösten, i hela världen.

Favoritlåt just nu: säger jag inte.


P.s detta typsnittet är så jävla fashion, inte alls [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0