18.03

det började bra. jag vaknade i ett relativt bra skick. men, allting har sitt slut. är helt seg i kroppen. lam. skulle vilja ha en rullstol. bara dra mig runt. har dock inte tillräckligt med styrka i armen. så. en automatisk skulle de få bli. pax.

orkar jag laga mat? ne.
orkar jag duscha? ne.
orkar jag gå till affären och köpa godis? ne.
orkar jag trycka på caps lock när det ska vara stor bokstav? ne.
orkar jag göra något annat än att sitta vid datorn? ne. 

jag har jobbat 10-45-17.15 idag.
jag har huvudvärk.
stora halsmandlar.
tandvärk.
topp tre sämsta hårdagen i mitt liv.
cd:n på jobbet är sönder och efter igår måste jag sälja min själ på tradera för att ha råd med mat månaden ut. det är helt enkelt mest synd om mig. i hela världen.

ska dunka musik i takt till min huvudvärk nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0