13.16

Jag tror ärligt talat inte att det finns något som gör mig mer avslappnad än att gå i mataffärer. Och nej, inte för att jag älskar mat. Det är bara något speciellt med mataffärer. Medan de flesta stressar och ser det som ett jobbigt måste, så känner jag mig riktigt lugn och avslappnad därinne. Det låter förmodligen inte det minsta klokt, men, jag älskar det.

 

Igår var jag dock lite för avslappnad då jag gick inne på Maxi i en och en halv timme och kom ut från affären 1603 kr fattigare. Varav 200 av dessa var mat. Observera att jag åkte till Maxi endast för att köpa mat eftersom att jag MÅSTE spara pengar. Hur i hela jävla havet lyckas jag? Dagens: jag skulle vilja döda går till: Smink, schampo, hårinpackningar, filmer och allt annat onödigt jag kom hem med. Ja, till och med den fula kokboken jag plockade på mig kan fara åt helvete.

 

Nej, tillbaka till verkligheten där jag agerar polsk städerska. Har snart tillräckligt mycket erfarenhet att jag kan öppna städfirma. 'Matildas städ AB' - Ja, det klingar fint.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-15 @ 15:16:53
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0