My blog brings all the freaks to the yard

Ni kan sluta nypa er själv i armen nu. Det är sant. 08.00 den 6 juli 2011 återuppstod min blogg. För närmare bestämt 2,5 timmar sedan om man ska vara helt korrekt.

Nu ska jag trakassera upp min pojkvän ur sängen som för närvarande ligger och snarkar. Det är tur att han har  utseendet och fina egenskaper på sin sida, annars hade jag antagligen redan kastat ut honom från balkongen. Rakt ner på bilarna. Annars så håller jag just nu på att fixa designen här, ni får helt enkelt ha överseende med att bloggen lär se ut som skit inom de närmsta dagarna. Fast det gör inget, jag tycker ändå att det är coolt.

Läste förresten någonstans att nya "Loka cocos" skulle vara god så jag köpte den för att testa. Och jag kan härmed upplysa er om att jag aldrig har spottat ut något så snabbt i hela mitt liv. Hade jag velat dricka vatten som smakar parfym så hade jag väl tatt en vattenflaska och proppat ner parfymer jag har i badrumsskåpet och inte gjort mig besväret att gå hela vägen till affären. Loka. Bara sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0