10.16

jag tror att jag har hatkärlek till natten. varenda gång jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om så påminns jag om hur mycket tid jag bara slänger bort av mitt liv som jag hade kunnat använda till saker jag inte känner att jag hinner med annars. denna tanke brottas då med den ännu starkare tanken som säger åt mig att bli förbannad på john blund som inte kan sluta pilla på mina jävla ögonlock. han måste verkligen envisas om att hålla dom uppe, att kämpa emot går inte heller för that man is biffilicious. så, denna tanken är då den egentliga anledningen till varför jag ligger kvar i sängen och inte städar min lägenhet kliniskt ren. sen så får man inte städa på natten heller, det går ju emot alla principer. men varför ska man bry mig om principer? det är ganska överskattat då ingen annan gör det heller. låt oss flippa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0